Szoval minden nagyon jo... minden rendben... ma volt eloszor idom rendesen leulni es irni kicsit... talan kicsit pongyola lett... de nehez igy magyar billentyuzet nelkul...
A hetvegi terveim: uszni vegre a tengerben!!!!! Beszelni sokat az otthoniakkal... pihenni, setalni... talan egy muzeum... ha lesz kedvem. Van ilyen kombinalt jegy, amivel 6 helyre el lehet menni... nyilvan ilyen fo turista helyek, de sztem kezdetnek jo lesz... meg magyar viszonylatban is eleg jo aron van...
Nezem a program fuzeteket: szinhaz, koncert... kerdezgetem az embereket melyik hely milyen, mit ajanlanak ... ma mar kaptam tippet ingyenes koncertekre... minden heten kedden az egyik teren... plusz talaltam egy ingyenes filmklubot is... szeretnem itt is folytatni ezen fajta jo szokasaimat: koncertek, kirandulasok, filmklubok, szinhaz... stb... mint Szegeden is... hisz nem nyaralni jottem... en most itt elek... neha elfog ez az erzes... mennyivel mas, mint turistanak lenni... most itt elek, Uj-Kaledoniaban... itt dolgozom... itt lakom... ebedidoben kint ulok en is a teren egy csomo helyivel... eszem is ebedemet, mint minden dolgozo...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

+ 1 HÓNAP: Francia Guyana - Első nap