Elso szabad napom...

Ma ugyan nem kellett kelnem... de igy is fent voltam mar otkor... minden nap koran kellek, h tudjam beszelni az otthonhagyott parommal... :) Antallal... Ma is igy volt... egesz delelott vartuk a lakas tulajdonosat... hogy megszerelje a melegvizet... A tulaj egy nagyon kedves idosebb ur... Szeretek vele beszelgetni... .. Volt ma vele egy kutya is... egy felos... mint kiderult, talalt kutya... szoval elegge fel... en megsimogattam... oda-odajott... A spanyol meg mindenfele hangokat kiadva rohant fele... szegeny kutya nem tudta hogyan, hova menekuljon hirtelen... annyira ereztem itt a mentalitasbeli kulonbseget... mondtam neki, h hagyja a kutyat, fel... o csak kiabalt... kergette.... jot nevettem rajtuk...
En nagyon elegedett vagyok a lakassal... tegnap kaptunk meg pluszba furdoszoba szonyeget, asztalteritot... hangyafogot... Jah, es takaritononk is van...
Az idoeltolodast mar kezdem megszokni... Fura, h minden forditva van... mikor en alszom... a tobbiek ebren vannak... mikor en ebren vagyok, otthon mindenki alszik... van par ora fedes... ekkor szoktam skypeolni, chatelni az otthoniakkal.... Honvagy is el-el kap neha... de annyira jo itt, h nem igazan visel most meg... sok minden felfedeznivalom van meg... majd biztos lesz rosszabb is...


Ma eloszor elmentem a strandra... Baie de Citrons... hat gyonyoru... olyan amilyenek kepzeltem... ha nem varosban lenne, akkor tiszta kek-laguna erzes lenne... Voltak turistak, helyiek... nem volt zsufolt... kellemes volt... gyonyoru szinek... Hihetetlen erzes volt belegondolni, h en most itt uszkalok az oceanban... amit eddig csak dokumentum filmekben lattam... mar epp elkapott ez az emelkedettseg erzes, amikor lattam, h valami megmozdul a vizben... megijedtem... a sok capa, kohal, meduza tortenet... :) de inkabb vicces volt... jot nevettem magamon, h lehetek ilyen kis... nem is tudom mi... de hat meg sosem voltam ilyen helyen ezelott... persze otthonhagytam az uszoszemuvegem... de szerzek egyet... sokan azzal usznak... biztos jo moka... meg legalabb megnyugszom, ha latom mi van a viz alatt...
Jah, igen... es a villanykortenk magyar
Aztan elsetaltam a strand vegeig... lattam, h ulnek ott valakik... ahogy kozelebb ertem lattam, h ott laknak ... egy par... epp ettek... odakoszontem... bon appetit... par mondatot valtottunk... gondolom hajlektalanok... bar nem hasznalnam ezt a szot... annyira mas egy filmbe illo tengerparton lakni egy satorban, mint mondjuk Pesten a nyugatinal kartondobozokon aludni...
A nappal tenyleg vigyazni kell... meg is kapott kicsit, de nem veszes... mondjuk nem volt jo otlet gyalog visszaindulni kettokor... mar a vegen ugy neztem ki mint egy arab asszony... muszaj volt magamra teriteni a salamat... apropo sal: nagyon praktikus itt... jo pled helyet a strandon... kabat helyet ha fuj a szel, esik az eso... es a nap ellen...

Megjegyzések

  1. nagyon jól írsz, érzéseket, olyan mintha ott lennék :)

    VálaszTörlés
  2. tényleg jól visszatudja adni az érzést az írásod :) Jófajta irigykedés kap el ilyenkor :) Jaaj de megmártóznék én is most a tengerben úgy délebre... :))))))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

+ 1 HÓNAP: Francia Guyana - Első nap