Valami van a vizben!!!

 

Valami mindig van a vizben!!!! Mindig... Kicsit feltem eloszor, mikor meg nem volt szemuvegem... ha lattam ezt azt feltunni... Oke... majd latom es megnyugszom... A mentoromtol, Gaelle-tol kaptam ajandekba egy szemuveget pipaval, plusz bekalabat... a hetvegen kiprobaltam... A bekalabbal nem tudok uszni... mindig megkavarodom... van, h elfordulok... szoval inkabb anelkul probaltam... oke... uszok, nezem mi is van a vizben... meglatok par tengeri csillagot... hatalmasak... tenyleg... legalabb 30 centi atmeroju... a vizben nehez megbecsulni mi mekkora... meg hogy milyen messze van... ez meg felelmetesebbe teszi a dolgot... de oke... eddig rendben van... megyek tovabb... nehany mini korall... belefer... 1-2 hal... elvannak... aztan meglattam par tengeri sunt... hatalmas fekete tuskekkel... nah errol mar hallottam... nem ajanlott ralepni... hangsulyoznam ujfent, h nem tudom milyen messze vannak... lehet, h jo par meterrel alattam... nem tudom...  aztan uszom tovabb... latom, h egy hatalmas korallzatony van elottem... rengeteg hallal... es erre mit csinalok? Na mit? ... gyorsan eluszom mas iranyba... Nah, en a nagy felfedezo... tobbszor neki futottam... de nem ment... valahogy mindig az a resz volt a legjobb mikor ujra kiertem a partra... :) àààààà Mi lesz igy velem... pedig kivancsi vagyok... Anno meg tengerbiologus is akartam lenni... :) de olyan ijeszto... hisz a vizben en olyan esetlen vagyok... nem is latom csak amit alattam van...

Jah egyebkent a capas sztorik sem segitenek... mikor igy ki-kicsuszik egy ilyen... "jaja, az nagyon szep strand, a kedvencem, mindig oda jarok... igaz sok a capa..." MICSODA???? ezt csak igy... " a lenyeg, h maradj nyugodt... ne mutasd, hogy felsz... ne mozogj sokat... " ott kapnek szivrohamot, ha meglatnek egyet... hogy lehet nem mutatni, h felek... kiugrana a szivem a helyerol... nagyon ritka a capatamadas... es kb mindig baleset... nem tekintik predanak az embert... nah de akkor is...
A hetvegen elmentem az Aquarium-ba... hatha segit... 4-szer vegigmentem... mindent alaposan megneztem... meg az etetest is vegig vartam... orakig ott voltam... oda alltam a capakhoz nagyon kozel... de nem lett jobb... meg a sima halaktol is felek... itt minden olyan nagy... nem ilyen kis halak vannak... nagy, nagy halak vannak...
Mindegy... sztem megkerek valakit, h majd jojjon el velem egyszer... hogy egy kis onbizalmat nyerjek.... Mert nem hagyhatom ki! Imadom az oceanos dokumentumfilmeket! Meg delfineket is akarok latni...
Don't panic! (magamat gyozkodom :) )

Megjegyzések

  1. Pedig a képek láttán hirtelen azt hittem, hogy már ezeket a víz alatt fotóztad. Mondtam is magamban, "de menő ez a Móni, egy cápa alatt fogózkodik" :D Lehet, az EVS zsebpénzedből egy vízalatti gépre össze kellene spórolnod :D amugy meg nagyon bátor vagy így is. Én is nagyon be lennék rezelve ám. Egyedül neki se mernék kezdeni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak az aquariumban... :)) egyelore... Hat mar kaptam ajanlatot capakkal uszkalasra... eloszor petit-kel... meg tipeket, h hogyan kell viselkedni... szoval idovel bevaltom a meghivast... egyelore gyakorlom a bekalabbal uszast es az uszas kozben nyugodt legzest... :D aztan johet a kiscapa simogatas ... lol... de valahol el kell kezdeni... pont tegnap beszelgettem ezekrol... izgulok... mert lehet delfinekkel... teknosokkel uszni... csak nehany alapveto trukkot kell megtanulni...

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

+ 1 HÓNAP: Francia Guyana - Első nap