A paradicsomban jartam...

Ma vegig bicikliztem a parton... elmentem a strandra... ahova multheten is... usztam sokat... aztan olvastam... meglattam, h nem messze tolem ott van a lakotarsam Jorge. Megismert egy itt elo spanyol tanarnot... hozzajuk csapodtam... kerdeztek, h lattam-e mar uszoszemuveggel a vizet... mondom meg nem... erre meginvitaltak, h menjek veluk ... volt egy plusz pipas szemuveguk..
Alig mentunk be a vizben, Juana (a tanarno) epp azt magyarazta, h hogyan kopjek a szemuvegbe... mikor megjelent 3 hatalmas, kek hal... az egyik neki jott a labamnak... mini sikoltozas... de mikor lattam, ha spanyol utannuk vetette magat, h elkapja oket... akkor mar inkabb en is nevettem... de tenyleg nagyok voltak... vagy felmeteresek... nah ez utan elindultunk uszni... nem a legjobb nap... kicsit zavaros volt a viz, mert nagyon elegge fujt a szel...
usztam, usztam... szoktam a pipat... lattam nehany apro valamit a vizben... usztam tovabb... par kis korallt megpillantottam... ok eddig rendben van... uszom, uszom... lesek... egyszer csak meglattam egy csomo szines halat... es egy hatalmas feher korralzatonyt... az adrenalin szintem felszokott... egyszerre voltam lenyugozve es megremulve... tenyleg, mint a filmekben... hihetetlenul gyonyoru... azt hiszem ez lesz az egyik kedvenc szorakozasom... :)
meg annyi elmenyem volt utana, h haza fele menet is megalltam... uszni egyet.... kb derekig ero vizben alltam... nezelodom... mikor eluszik mellettem egy raja... nem volt olyan nagy... mondjuk kb 20 centi szeles... tolem olyan fel meterre uszhatott el... mikor eszrevett belefurodott a homokban... utana kijottem a vizbol... es azon gondolkodtam, h fogom a 10 honap alatt meguszni, h egyszer se lepjek ra egy rajara se... jo kerdes...
Meg kell meg szoknom, h ennyire nagy elet van a vizben... meg nagyon furcsa... erdekes... borzongato... lenyugozo... ijeszto... de allok elebe...
utana tovabb mentunk... ok ketten kocsival... en biciklivel... leirhatatlan erzes volt vegig biciklizni a parton... gyonyoru... tenyleg min a kepeken... igazi paradicsom... hihetetlen...






Megjegyzések

  1. csodás :) én csak Ciprushoz tudom hasonlítani az élményt, bár nem voltak óriás halak még korallzátony sem és rája sem igazán, de akkor láttam életemben először tengert és belementem és gyönyörködtem és féltem egyszerre :D Ott a messziben meg, hát lélegzetelállító lehet :) Örülök, hogy ki is élvezed :)

    VálaszTörlés
  2. Igyekszem... :) Kozben gyujtom az infokat mire kell figyelni... :))) Mindig megnyugszom... Oke... beke van... aztan valaki elszolja magat: "jah es capak" , "van az a tengeri kigyo" , "vigyazz a korall bakteriummal" ... xD De a gyerekek is nyugodtan uszkalnak... szoval vigyazva; de batran tolom... es hihetetlen de kb mindenfele csipesre; meregre mi a jo? ... Az ECET! Csuda jo dolog az ecet!!! Imadtam eddig is: takaritas; hajoblites... de most meg jobban felertekelodott...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

+ 1 HÓNAP: Francia Guyana - Első nap