2. het... foleg munkarol...

a het elejen kezdett tisztulni a kep a munkaval kapcsolatban... mostanra (pentek) megint osszezavarodtam... :) van meg mit megtanulni... kicsit le kell lassitanom... hagyni kell idot, h letisztuljanak a dolgok... sok az adminisztracios resze a dolognak... en, aki nem szeretem az irodai munkakat... szoval ma kicsit belegondoltam, h talan jobb lett volna egy program mondjuk gyerekekkel egy iskolaban, arvahazban... sokkal konnyebb dolgom lenne... tenyleg csak az emberekkel kellene foglakoznom... nem 3 fele belso programot kiismerni, hasznalni... minimum 2 idegen nyelven emailezni... szoval van mit tanulnom meg mindig... jovoheten meg lesz az elso videkre menetelem... majd ilyen informacios korutakra megyunk, h nepszerusitsuk az EVS (itt SVE, mert hogy franciaul minden forditva van... de mar kezdem megszokni SVE... )
szoval most igyekszem visszafogni magam... de nehez, mert kozben meg kuldenek mar hozzank fiatalokat... es mi meg nem tudjuk meg, h hogyan kell leadminisztralni a dolgokat... na mindegy... orulok, h vegre pentek van.. "nyaralok" kicsit... strand, seta ... ilyenek ... majd csinalok kepeket... egyik nap a mentorom elvitt kocsival egy helyre ahonnan az egesz varost belatni... hat leirhatatlan... mindenhol oblok, szigetek, felszigetek... mindenfele kek tenger... lehet latni korallzatonyokat is... nem kell messzire bemenni... (nem vagyok profi uszo... csak jo uszo...) A mentorom szerez nekem bekatalpat, plusz uszoszemuveget... szoval mar nagyon varom, h lassam mi is van a viz alatt... elvileg nincsenek komolyabb veszelyek... nyilvan nem fogok lemerulni es polipokat zaklatni meg ilyenek... :) nah majd beszamolok... mar nagyon-nagyon varom...a mentorom nagyon sportos... szorfozik, buvarkodik... majd elvisz engem/minket hajozni... szinte minden heten mennek valahova...
tenyleg paradicsom ez a hely... rengeteg a lehetoseg...
Jorge szerzett biciklit.. elvileg majd lesz meg egy... egy Neki, egy Nekem... biciklivel 10-15 perc lehet a strand... gyalog azert messze van ahoz, h csak ugy elugorjak uszni egyet delutan... de biciklivel mar majd ez is lehetseges lesz...
Mindenre van megoldas... csak kerni kell... ebben jo a spanyol... nekem batrabbnak kell lennem... tobbet kerdezni, tobbet kerni... annyi minden erdekel... annyi mindent szeretnek tudni az itteni kulturarol, szokasokrol...tobbet kell kerdeznem... batrabbnak kell lennem...

Megjegyzések

  1. Hát figyi Móni... cserélhetünk... :D nekem fekszik az irodai munka a titkárnős végzettségem miatt, itt meg vannak gyerekek :D

    Annyira jó olvasni a bejegyzéseidet érzem egy kicsit a meleget és úgy elmennék fürdeni a tengerbe... csak a miénk egy kicsit fagyos még ehhez :D na de sebaj :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

+ 1 HÓNAP: Francia Guyana - Első nap