Az elso komolyabb problema... foleg mas EVSeseknek lehet erdekes

A spanyol hihetetlenul elegedetlen... kevesli a penzt, amit kapunk... szerinte ennyi penzbol nem lehet itt kielegitoen taplalkozni... mar mindenfele taplalkozasi szakertokkel jott nekem... meg kaloria tablazatokkal... hat egeszen mas az elkepzelesunk az egeszseges taplalkozasrol... Nala a kola, McDonalds is belefer... xD
Baja van a lakassal... mert, h majd neha itt fognak aludni a szervezet alapvetoen videken dolgozo munkatarsai, ha tobb napos dolguk van itt a varosban... par napokra... az elso ilyen jovohet hetfo-kedd-szerdan lesz... a nappaliban megcsinaljuk majd neki a helyet, elkeritjuk majd spanyol falakkal... es ennyi... en kulonosebben nem banom... azt gondolom plusz alkalom, h emberekkel ismerkedjem meg... tobbet tudjak meg az itteni dolgokrol... az fel sem merult bennem, h ez problema... itt lakunk ketten egy nagy lakasban... mindent a szervezet fizet... valami szepseghiba belefer... sot, mondom, meg jol is elsulhet...Van egy olyan felelme is, h mas onkenteseket is ide koltoztetnek majd... lehetseges... nem tudom... nyilvan jo igy, h van kulon szobank... nem mondom, h orulnek, ha jonne meg valaki... de ezzel is ugy vagyok, h ki tudja mi sul ki belole... ugy jottem ide, h megfogadtam folyok az arral... ha tulgondolkodtam volna, tulagyaltam volna ... el se indultam volna...
Szoval en elegedett vagyok a korulmenyeinkkel... semmi bajom nincs itt...
Ha neki van... Oke... az az o baja... de kezd kenyes lenni a szituacio... Nekem mar napok ota panaszkodik... tegnap orakon keresztul sorolta a bajait, erveit... korbetelefonalta fel Spanyolorszagot.... (orakig logott az vezetekes telefonon.. .remelem ot hivtak... mert ez a telefon nem szemelyes hasznalatra van... lestem is mikor kijottem es lattam, h azon beszel... azt hittem skypeol...) Na szoval tengernyi baja van... de... es itt jon a de...errol nem beszel bent... beszelt mar az otthoni kuldo szervezetevel is.. de itt nem mond semmit... csak nekem... orakig... par napja ez az allando tema...
szoval ma elkezdtem aggodni... azt gondolom, h ez igy nem korrekt elintezesi mod... mondtam neki, h ha problemaja van beszeljen a mentoraval, kerjen tanacsot, h kihez forduljon... mit lehetne csinalni... stb... de o a Jefe-vel, az igazgatoval akar beszelni szemelyesen... (aki amugy szabadsagon van) nem a mi fonokunkkel, nem a koordinatorokkal... magaval az egesz szervezet igazgatojaval... merthogy az unio, meg a szerzodes, meg a taplalkozasi szakertok... meg a blablabla... probalom neki elmagyarazni, h szerintem ez a penz itt eleg az eletre.. nem azert jottunk ide, hogy meggazdagodjunk... ez nem munka... ez onkentesseg... Ment volna Afrikaba... a szervezet fizette a repulojegyunket... fizeti a lakast... a nyelvorakat... semmi gondunk nincs... mindent alank tettek... en halas vagyok ezert es nagyra ertekelem... en azon gondolkodom, h hogyan lehetnek hasznara az ittenieknek... probalok mar most dolgozni... kiismerni a rendszert... o nem csinal semmit csak panaszkodik... Ez tenyleg nagy mentalitasbeli kulonbseg...
ma reggel mar komolyan attol feltem, h bent botrany lesz... de meg mindig nem szolt semmit... nem tudom ez az egesz hogyan fog lezajlani... egyszer csak telefonalnak Teneriferol (onnan jott a spanyol) , h ez es ez a problema...? valami tortenni fog...
Engem meg csittitgat, h nem kell semmit aggodni... o majd mindent elintez.. o majd beszel a Jefe-vel... blablabla... en meg csak hajtogatom, h ez nem az en problemam... en elegedett vagyok... nekem megfelel igy... nem tudom erti-e... nagyon nem akarom, h az en nevemben is beszeljen... csak felek nem erti meg, amit mondok... pour moi, c'est bien comme ca... je suis contente... es a tobbi... o meg csak hajtogatja, h jo-jo... majd o elintezi.. .majd o elintezi...
Na mindegy... ma beszeltem errol a mentorommal... nyugodt korulmenyek kozott at akartam ezt beszelni... meg mielott kitorne botrany... mondtam ezt Jorge-nak is... h en beszelek a mentorommal errol... nem az o hata mogott... nem az o problemajarol... csak a sajat helyzetemrol... ugyanis nem szeretnem, h az en helyzetem is megvaltozzon... en szeretnek magamnak vasarolni, szeretnek magamnak fozni... nekem ez igy megfelel... en mielott eljottem beszeltem az elozo onkentessel... tudtam mi var itt... erre keszultem... semmi nem ert meglepeteskent...
szoval csak annyit kertem a mentoromtol, h ha kerdezik ot, vagy tortenik valami, hall valamit... akkor segitsen majd elmagyarazni az en helyzetemet... nyilvan en is torekedni fogok erre... de kenyes tema es nehez mindent megmagyarazni a megfelelo nyelvi eszkozok nelkul... felek, h kellemetlen helyzetbe kerulok miatta...
Hat ennyi... kivancsian varom a vegkifejlettet...csak ettol a vitatol szeretnem elkuloniteni magam... megvannak a magam problemai... honvagy, megfelelni akaras, beilleszkedes, ismerkedes... egyaltalan megszokni, h en most itt elek 10 honapig.... tavol otthontol... mindenkitol... nem akarok meg ezzel is foglalkozni...
talan az otthoniak lecsititjak...es elmagyarazzak neki az anyanyelven, h mi itt onkentesek vagyunk... es h mirol is szol ez az egesz...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

+ 1 HÓNAP: Francia Guyana - Első nap