Plage de Magenta




Vasarnapra nem volt semmi kulonosebb tervem... Gondoltam otthon maradok es olvasgatok kicsit... de ahanyszor kicsit hosszabb idot vagyok egyedul, a lakasban... eluralkodik rajtam a honvagy... most is ez tortent... ezert gondoltam egyet; kendot kotottem a fejemre, benapolajoztam magam (orult meleg volt) es elindultam... egy olyan strandra mentem ahol meg eddig nem voltam... gondoltam olyan nagy meglepetes nem erhet... de tevedtem... megint csak egy hihetetlen helyen talaltam magam.... tobb szaz meter hosszan be lehet setalni... kis oblok es homokszigetek valtogatjak egymast ... a viz hihetlenul meleg... mindenhol tengeri csillagok, kis rakok, homok varakat epito kisgyerekek... szaladgalo kutyak... focizo fiatalok... Nehany emberrel szoba elegyedtem... nem csak hogy tudtak hol van Magyarorszag; de meg magyar barataik is voltak (Attila)... a magyar tenyleg vilagnyelv... mindenhol vannak magyarok...

Az egyik kis homokszigeten hagytam a taskam es furodtem egyet... lehet; h parszor sikerult raterdelnem nehany rakra... mert ereztem kis csipeseket... de nem volt veszes...


Megjegyzések

  1. Istenem!!!! "mindenhol tengeri csillagok" !!!!! :D hát nem is tudom mit mondjak erre :D Bízom benne, hgoy egyszer én is részesedek ilyen csodaságokban :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

+ 1 HÓNAP: Francia Guyana - Első nap