Ile Ouen...


A "hajora" varva...








De tegnap voltam videken... a munkatarsam, Yasmine (akinel voltam videken)



Uton...
Mindjart kikotunk...
Egy kis szigetre mentunk Ile Ouen... hihetetlen ut vezetett oda... at a hegyeken... fel-le... ossze-vissza... szinte mar gyomorforgato volt... Egy masik no vitt minket, Ana Lis... o a polgarmesteri hivatalnal dolgozik... nagyon jo fej, kedves... hihetetlenul jokat beszelgettunk mindenfele temakrol... szoval 3 lany... mikor azt mondtak sziget gondoltam nagy komppal fogunk odamenni... hat nem igazan... egy kis hajoval mentunk... inkabb mondjuk azt, h nagyobb csonak... itt mindenre egy szot hasznalnak: bateau... szoval sosem tudhatom mire szamitsak... a szigeten kevesebb, mint szaz ember el... nincs allando orvos, hivatal... igy a hajon ott volt meg velunk egy orvos es egy nover... mint regen a missziosok... szoval volt egy hangulata...
a sziget gyonyoru... foldi paradicsom... de itt minden az... :) nem sok emberrel beszeltunk... ami ertheto... van iskola is... kb 20 gyerek jar... elkalandoztak a gondolataim akorul, h milyen jo is lenne par evig egy ilyen iskolaban dolgozni... ki tudja mit hoz meg az elet... raadasul itt a tanarok nagyon jol keresnek... minel messzebb van az iskola a fovarostol... annal tobbet... egy honap alatt tobbet, mint otthon egy ev alatt... mikor eloszor ertesultem errol... percekig nem tudtam megszolalni...
Segitettem egy halasznak osszeszedni a szardiniakat... hihetetlen mennyi van a part kozeleben... csak eldobta a halot... es percek alatt lett egy vodornyi szardinia... ehen halni nem nagyon lehet itt... az biztos... peldaul errol is beszelgettunk tegnap... h mennyivel konnyebb itt szegenynek lenni... nincs futes szamla... es etelt mindig lehet talalni... :)
Szoval osszessegeben elmondhatom, h megint az tortent ami gyakran tortenik... a termeszet... a latvany... az itteni emberek kedvessege sok mindenert karpotol... orultem nagyon, h kicsit kiszabadulhattam a varosbol... szeretek uton lenni... erezni... latni... tapasztalni... viszont ma megint rossz egesz nap az irodaban ulni... :)))

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

+ 1 HÓNAP: Francia Guyana - Első nap